Städning av halva rummet (:

japp, då var det städning på schemat! ush så tråkigt det är att städa! Jag har bara städat mitt skrivbord och min hylla  :P och resten av rummet är i en ren katastrof. Men men, man gör så gått man kan :P
jag sitter och grubblar på en sak om imorgon när vi är på grönan, vi är fem som ska dit (Jag, Jocke, Kajsa, Saga och Zita) eller sju om Zitas kusiner skulle var med, men det gör ingen skillnad för när vi ska åka blåtåget så kommer en att få åka ensam! jag vet Blåtåget jättetöntigt men det är faktiskt lite läskigt med det där tåget som tutar och draken haha, vi får väl tränga ihop tre stycken i en vagn :P jaja, men jag längtar sååå!  som jag läste på Sagas blogg så kan jag säga att jag inte kommer att blogga på dagen kanske på morgonen innan vi åker och när jag kommer hem. Har ingen bild att lägga in men en före och efter bild på städningen kommer väl ! inte så intresant men det är väl iaf någt ? :)

// Carolina

Kommentarer
Postat av: saga

men man får typ åka 3 på blå tåget :p<3

2009-04-26 @ 09:07:11
URL: http://credible.blogg.se/
Postat av: saga

sv: haha ja, jarmo borde vinna! :)<33

2009-04-26 @ 09:11:17
URL: http://credible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0