Spruta!



Hej Hej!
Jag bloggade aldrig igår för jag var på dåligt humör efter vi hade varit på Grönan. Jag trodde att det skulle bli kul men det slutade med att alla blev sura, jag tror nog att det bara var Jocke och Zita som lyckades hålla humöret på topp.
(Men det är bra nu ) Men det var typ en timmes kö på allt plus att vi bara åkte 7 karuseller!
Och när vi skulle åka den nya berg- och dalbanan "Insane" så fick vi  stå i kö i hela TVÅ  timmar! men den var i alla fall jätterolig kan jag säga! Men jag hoppas att det inte är lika mycket folk i sommar när jag och Rim ska dit :)

Idag glömde jag något jätteviktigt!
jo, jag glömde att gå till doktorn för att ta min första fästingspruta, jag hade helt och hållet gömt att vi bokade tid för en vecka sedan. men men det ordnade sig, mamma ringde och sa att jag inte hade mobilen på och att jag missade tåget. så nu ska jag ta den i morgon klockan halv fyra.

Är det bara jag som är skiträdd för sprutor?

Idag har jag jobbat på bra så att jag jag kan redivisa engelskan imogon. idag fick jag just reda på att jag inte kom med bland de fem finalisterna på fototävlingen, kanske var det för att jag bara har en vanlig digitalkamera eller för att jag inte hade redigerat dom? Vem vet.
Vet ni någon annan som har ngn fototävling på gång? haha, jag tyckte att det var roligt :P
Jag hoppas att ni orkat läsa och kommer att komentera :)

HASTA LA VISTA, AMIGOS! ♥


PS. ´det går inte att lägga in bilder.


Kommentarer
Postat av: Kajsa Dahlström ♥

du och rim? :o du sa ju att vi skull dit? :(

2009-04-27 @ 20:43:13
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Kajsa Dahlström ♥

jag vete fan. Det är konstigt på min dator :p att alla som någonsin kommenterat min blogg finns med på "namn" :p cp! så jag råkade klicka på det? konstigt i know..



Nej , eller jo. men jag trodde alla 4 skulle gå? :p

2009-04-27 @ 22:03:37
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Kajsa Dahlström ♥

kan du ta bort de andra 3 kommentarerna? :p♥

2009-04-27 @ 22:06:22
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: saga

jag är faktiskt inte så rädd för sprutor :p

2009-04-27 @ 22:15:35
URL: http://credible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0