0 minuters kö på Gönan!

Hej Hej!

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men det är för att jag inte orkat :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller jo!
Igår (Fredag, Valborg) var jag, mamma, kennet och jocke på gröan. Jag hade ingen aning om att vi skulle dit innan, så jag trodde att det skulle bli det gamla vanliga att vara hemma och sedan gå ner till brasan. Men nej!
Så  efter skolan när Jocke och jag kom hem så sa mamma att vi skulle ta på oss en tjocktröja och gå ner till bilen för att vi skulle åka och handla.
Men efter att vi åkt förbi ett antal mataffärer så avslöjade hon att vi skulle till grönan :P
Först blev jag jätteglad men sen så började jag tänka att det skulle var 1 - 2 timmars kö på allt, som det var när vi var där sist. Men istället var det nästan inga där! seriöst! det var inte ens 1 minuts väntan på den nya "Insane" !
Så jag åkte insane flera gånger och pop- expressen som är min favorit åkte jag minst 20 gånger!
Det var verkligen en lyckad dag!
 Och jag gick i spökhuset! men de var inte så läskigt förutom när dom hoppade fram från ingenstans, då blev jag rädd. och precis när vi skulle gå in så kom en tjej i min ålder ock en liten kille som kanske var 6 år och  frågade om dom fick gå med oss. Och det fick dom. Så när vi väl var inne och första spöket kom så ville den lilla killen hålla mig i handen <3  han var jättegullig! och när jag skulle dra upp mina byxor så skulle jag släppa han lite och då höll han ännu hårdare och sa: NEJ NEJ SLÄPP MIG INTE! SPÖKET KOMMER ATT DÖDA MIG!
haha , det var lite roligt tycker jag :P
fast det roligaste var att han inte ville hålla sin syster i haden, för hon var lika rädd som han :P





Ville lägga in en bild på min favorit, pop-expressen men ´det gick inte så jag lägger in en bild på en annan av mina favoriter.



Det var det! nu ska jag gå och lägga mig så jag inte är trött imorgon när vi ska träffa ERIK MATTIAS OCH DANNY ♥ på "the phone house" som ligger på kungsgatan 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0