Detta är ett jobbigt inlägg.

"Jag hatar skolan"
tänkte jag inleda mitt inlägg med att säga.
Asså ALLT har gått fel för mig idag (fast det gör det ju alltid ändå :P)
Inatt så drömde jag en jätte bra dröm som jag aldrig ville vakna upp ifrån men efter att ha snoozat ett par gånger så gick jag upp. Jag var fortfarande glad över min dröm och hade inte en susning om att allt skulle gå så fel.
Iaf när jag hade hoppat av tåget och skulle gå upp för rulltrappan så snubblar jag på mitt skosnöre och ramlar!
Det gjorde ont.
och alla tittar på mig.
Det var pinsamt.
efter det så går jag till Rim som står så snällt och väntar på mig vid bussen och jag berättar om den lilla incidenten. sen när vi går på bussen så upptäcker jag att jag har en massa svarta ränder över typ hela armen på min VITA tjocktröja! Ränderna visade sig ha kommit dit när jag ramlade.
när jag kom till skolan kom jag på att jag ska stå och prata om något i fem minuter på svenska lektionen som är direkt efter Bg:n så jag får lite smått panik inombords men kommer på att jag kan berätta lite om Grekland, haha.
Men jag tänkte att det är lungt jag vet precis vad jag ska säga. men nehe då, när jag står där framme så glömmer jag vad jag ska säga och börjar prata om att det finns en sevärdhet i Athen som heter Akropolis där man offrar djur till gudarna ? och sen så tappar jag mina papper.

ahhh!

Inte nog med det så är jag på mitt dåliga humör... eller det kanske inte bara var jag?
aja, så skulle jag hjälpa Rim med en fråga i matten och hon ba: NEEeej ! Du gör fel! (fast jag inte gjorde det :P) 
sen sa jag att hon kunde göra det själv och då sa hon nej. Så började jag hjälpa henne igen och en stund senare.....NEEEEEEEEEJJj! du gör fel"
och sen började jag och saga med vårat "åå nej" "åå vad jobbigt" och "sluta"

Men jag har märkt att det är typ varje dag som dt blir så! Jag vet inte varför..? usch vad långt det blev nu men ni får avgöra om ni vill läsa eller ej, men nu har jag skrivit av mig lite och är det inte det man ska göra på en blogg? Förutom att skriva om sin dag? :P
jaja, det här blev ett jobbigt inlägg. jag orkar inte läsa igenom det :P

Är det bara mig allt går fel för?

såg nu att det inte har så mkt med skolan att göra men om vi säger att det hände i skolan och det är därför jag hatar den? :P

// En jobbig Carolina -.-


Kommentarer
Postat av: saga

HAHA carro, du är så rolig! :D det var fett kul att läsa det här inlägget :)<3

2009-05-20 @ 22:39:31
URL: http://fotosagan.blogg.se/
Postat av: saga

sv: vet inte, tycker allt är fina hihi :) men du tycker såklart inte nåt var fint -.- ;)<3

2009-05-20 @ 22:42:32
URL: http://fotosagan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Den blev jätte fin :) Man får en riktigt sommarkänsla ! Vart är bilderna tagna ifrån?

2009-05-21 @ 10:16:52
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: rim ;)

heheh :)



sv: jaaaaaaaaa , DU KRAMDE DANNYYY!!! x)



var tog du dom bilderna :o



asfin design föresetn hihi :) <3

2009-05-21 @ 12:32:53
URL: http://outrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0